Benimde 2.gebeliğim ilk gebeliğim çok rahattı sadece ilk birkaç ay çok uyuyordum ve bir kızım oldu şimdi ise bulantıdan ve çıkarmaktan bişey yiyemiyorum kilo veriyorum 11 haftalığım tamamen 2gebeliğimde birbirinden farklı geçiyor bende ister istemez düşünüyorum acaba bir cinsiyet farklılığı var mı diye insan çok merak ediyor 😊