Hazallis Ben ikili test yaptırdım. Bir tanıdığımız yaptırmadı ancak çocuğu sıkıntılı doğdu, organları gelişmedi. Eğer testi yaptırsaydı doktor bazı tedaviler yapabilirdik bu kadar ilerlemezdi demiş. Tüm doktorlar önerirken bence yaptırılması gerekiyor. Tabii ki karar sizin