selin4141
❤️Cesaretlenmenize çok sevindim. Ben bir hafta eşimin başının etini yedim muayene de muayene diye, gittim kendimi kasmayacağıma söz verdim. Parmağın girişi sırasında 5 saniye sızladı o da parmağını kestiğinde gelen sızı gibi. 1 dakika kontrol etti, normal doğuma uygun dedi. O sırada hiç bir şey hissetmedim. Ayağa kalkınca bi hafif sızladı tabii , şimdi de çok hafif sağ kasığım ağrıyor ama hepsi çok hafif sızılar. Kanamam da olmadı 🥰