Merhaba 10 gun once kontorele gttim dr degistirmisdm dr bugun icin yine gel dedi bugun gttim gecen haftadan bu yana karin cevresi hic gelismemis ve geri 25+4 cikiyor kafasi ve bacagi buyumus dedi ama karin geride kalmis dedi perinatalojiye yonlendirdi zeki şahinogludan randevu aldm yarin bu haftada bile bsey yasayan varmi moralim cok bozuldu aglayarqk ckdm hastaneden tup bebek zor kavusdum derken insallah yarin hayirli haberler alabilirim Allah bilir hayirlisini cok korkuyrm endiseliyim stres yapmak istemyrm ama mumkun deil.