sule3950 Kizlar mrbb. Ben 22+5 haftalık gebeyim bebeğin haraketlerini bı sağ da bı solda hissediyorum sanırım karnimda geziyo. normal mi yaşayan var mı aynı durumu.
Snszasla sule3950 bende 20 haftalığım her zaman Farklı yerde olmuyor hareketleri canım bi kasıgımda bi göbeğimde Farklı yerlerde hissediyorum yukarı çıktıkları için normal en son gördüğümde benim kuzu yüz üstü yatıyordu 🐣😀içimizde dönüp duruyorlar haliyle 🥰
sule3950 Snszasla hmm anldm😊 ben hep karnimda hissediyorum Allah’ın izni ile. Bı sağ tarafta bı sol tarafta hissediyorum merak ettim normal mi diye yada rahatsız falan mı oluyo diye .😊 Allahım hepimizin yavrusnu sağlıklı sıhhatli kucağımıza versin inşallah.
Snszasla sule3950 benimde karnım sert canım baya yukarı çıktı sanırım ama eli mi ayağı mı bilmiyorum Farklı yerlere vurup duruyor normal sanırım hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🥰