Merhaba herkeze hamileleiğimin 15. Haftasındayım geçen hafta yaptırdığım ikili tarama testi sonucunda down sendeomu olasılığı 1:303 çıktı. Test sonucunda negatif yazıyor ama doktorum kan tahlilini yurt dışana gönderip nifty testi yaptırmamı önerdi. Şu an nifty testinin sonucunu bekliyorum. Bu arada 32 yaşındayım. Sizlerde bu oran nasıldı? Doktorum yüksek riskli bir oran olmadığını söyledi ama tedirginim 😕