MehZey
Eemmyy
Arkadaslar et met hikaye. Bakin ben ne sut, yogurt, peynir vs tuketmem. Kirmizi et tavuk ve balikta yemem. Yumurtada yemem. Omega 3 olcturemedigimden kac oldugunu bilmedigim icin arada bi omega 3 hapi içiyorum. 22.haftama giricem. Bebegimin gelisimi uyumlu her seyiyle. Demir takviyesi kullanmiyorum. Kan degerlerim hepside normal aralikta. Sadece b12 ignesi oluyorum. O zaten et yiyende de eksik. Ben genelde turlu yiyorum. Domates, sogan, biber, patlican, kabak vs den olusuyor. Haftada veya 10 gunde bir mantar yerim. Baklagilde tuketirim. Mutlaka ama mutlaka her gun en az 2 avuc kuruyemis yerim. Nadiren 1 avuc olur. Ozellikle findk ve ceviz favorim. Meyve olarak nektarin cok yedim. Murdum erigi ve kirmizi erikte yedim bu yaz. Bu arada kuru uzumde yiyorum. Inanilmaz faydaliymis. Kuru incir, hurma, aklima gelirse gun kurusu da tercihim. Karnabahar brokoli kereviz cikincada onlara abanicam. Ha birde ibrahim saracoglunun sitesinden keciboynuzu, andiz ve dut pekmezi almistim. Nadiren onlardan da yiyorum. Bu arada yumurtada yiyemiyorum ben. Salatayi cok severim. En kaliteli zeytinyagi olan novavera zeytn yagini kullaniyorum. O da cok faydali. Ha arada bi bitter de yerim kan sekerim duserse. Bnm beslenme seklim bu yonde ve masallahim var. Fikir olsun sizede.