Kızlar 20 gün önce sağlık ocağında tatanoz aşısı olmuştum tahlil falan yapıldı troidlerim yüksek çıkmış 5.7 miş 4 ü geçmemesi gerekiyormuş sağlık ocağı doktoru vakit kaybetmeden kadındoğuma çık dedi yani demem o ki 20 gün sonra aldım sonuçları bişey olmuş mudur bebeğe bi zararı olur mu 20 gün içinde