Merhaba kizlar. 2 ay 2 gunluk bir kizim var, erken dogdugu icin mama takviyesi yaptik. Hastanede siringayla baslayan seruvenimiz evde “nasil olsa anne gogsune en yakin” biberonumuz lansinoh ile devam etti. Yaklasik iki haftadir gunduzleri meme reddi yasiyoruz maalesef. O anne gogsune en yakin biberonun ucundan tazyikli gelen mamayi istiyoruz. Memeyi gorunce aglama krizine giriyoruz. Siringa, parmakla besleme vs hepsini denedim maalesef hicbiri ise yaramiyor. Biberonun agzinda verdigi hissiyati biliyor ve diliyle dokunup kontrol ediyor. Biberon degilse basiyor yaygarayi. Aklinizda bulunsun, anne gogsune en yakin biberonlar meme hic almayan, sadece mama alan bebekler icinmis. Biz hata ettik siz etmeyin. Mecbur kalmadikca biberon vermeyin. Eger emiyorsa ve mama takviyesi yapacaksaniz biberon yerine siringa, pet bardak, serce parmak verip siringayla damlatma vb gibi danisman onerilerini deneyin.