Benimki de ters. Bi türlü dönmüyor. Vakit var diye biraz rahatım. Ama böyle olursa donmeyecek sanırım. Sürekli aynı yerde hareket ediyor. Hayırlısı. Sağlıklı olsun da gerisi çok da önemli değil benim için. Ama bol yürüyüş ve emekleme hareketi yap dedi doktorum. Emekleme hareketini yapmadım hiç. Emin olamadım. Bazı hareketler çocuğun kemiklerini kırabiliyormus anne karnında. Ben de yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Ama o hala aynı yerde kalmakta ısrar ediyor. Anası gibi tembel olacak sanırım 😂😂😂