Hope8 Mltm9090 ben çok yiyordum günde koca bi paket bitiriyordum gebelik şekeri çıkınca bıraktım😅 çok yemek istersen yiyebilirsin tadımlık ye ama ☺️
Imfromlastnight 2 ayda bir yedim :) normalde de çok severdim hamilelikte tuzlu tuzlu çok iyi geliyor. Artık almıyoruz alırsak faydalı şeyleri yemeyeceğim diye düşünüyorum markette bakmıyorum bile. Çok canım çekerse mısır patlatıyorum:)