Srzrk Esilakck Kullandığım ürün bu https://www.hepsiburada.com/lierac-phytolastil-catlak-bakim-jeli-200-ml-pm-sgucil24785 ☺️
Selinbam Esilakck serum u jel i bi de yağı var galiba bnde çok emin değilim ana sanırım serum u daa bereketli kullanılır diye düşünüyorum 🙂
Havagul Ben karnıma badem yagı hindistan cevizi yagı ve bebek yagını karıştırıp sürüyorum karnımda hiç çatlagım yok 31+4 haftalıgım. Ama bacak ve kalçamda çatlaklarım var ve çatlama ya devam ediyor çünkü ben kalça ya ve bacaya alıyorum kiloyu 🤦♀️
Sezensu Fattosc Lierac kullandığım halde 29. Haftada çatlamaya başladım genetik olduğunu düşünüyorum annem ve ablam da çok çatlamış