Eessrra Hastane hakkında tam net bişey diyemem ancak doktor için ben gidiyorum Tuba hoca hiç aklın kalmasın hastane çalışanları filan çok iyiler dedi ona güveniyorum .Ben bölge hastanesindeyken doğum yaptım hemde erken oldu 1 defa 27. Haftada muayneye gittim 31 haftada doğum yaptım hemen geldi yanıma ilgilendi yanlız birakmadi beni Mesaide olmamasına rağmen 3 defa yanima geldi en son gece doğuma geldi kızım kuvezden çıkana kadarda hep iletisimdeydik.Simdi yine Tuba hocayla devam ediyorum aşırı memnunum tavsiye ederim
.Geçen gün acile gittim Tuba hoca yoktu asistanı vardı o bile tanıdı beni çok güzel ilgilendi.😍😍