htckynk Alman daha güzel olur ilk etapta sütün gelmeyebilir ve bebek aç kalabilir bunun için bir kutu alsan iyi olur herkesin önerdiği doktorların da aptamil ben aldım sezaryen olduğum için 2 -3 defa verdim kalanı duruyor. Atacam yani artık gerek yok bebeğim 2,5 aylık. Fiyatı da 70 liraydı