Benim de oluyor, akşam yemek saatiniz 7-8i geçmesin ve yediğiniz miktarı biraz azaltın. Baharatlı yemeyin. Bunları yapınca ilaç içmeye gerek kalmıyor 😊 yemekten sonra yine gece tercihen meyve, süt, kuruyemiş ve ya yoğurt falan arıştırıyorum onlar rahatsız etmiyor.