_SLNPSHR_ Kızlar 17+2 hamileyim 2 gündür göbeğimin altı ve belim çok ağrıyor doktor kontrolüm e daha var korkuyorum normal mi . Birde otururken sanki çok afedersiniz kaba yerimde ki kemiklerim bile ağrıyor benim var mı bu durumlarda olanlar 🙄
Hllssl _SLNPSHR_ canım bende 17+1 günlük hamileyim benim de belim çok ağrıyor kuyruk sokumum bazen oturdugum yerden zor kalkıyorum ağrıdan normaldir diye düşünüyorum
Kekmez _SLNPSHR_ o haftalar çok güzel bence ağrılar ağrı değil lafını 2 3 ay sonra edeceksiniz ☺ Geçmiş olsun
_SLNPSHR_ Hllssl insan tedirgin oluyor ister istemez cnm benim bel ağrılarım da oluyor aynı senin gibi
BarBeyzazer Bende 16+2 deyim bugün kalça ağrım oldu hafiften rahim büyüyüp leğen kemiklere baskı arttığı için olurmuş