Dün doktora gittim ve sancilarin başlamış yatışın yapilsin dedi. Ve doğum haneye ciktim acilmama baktılar 2.5 cm bundan 2 hafta önce 2 cm idi. Ve 3 4 gündür sancilarim gidip geliyor ve dünden beri fazlasiyla sancilarim yogunlasti bıçak saplanır gibi oluyor ne kadar sürer bu süreç acaba ve ikinci dogumum 😇😂 Ama cok-da KORKUYORUM 😏😏