SelinKutluErdoan Benim 37+1 de alınacak ama tansiyonum olduğu için risk alıp beklemek istemediğimizden. 38. Haftanın içerisi oluyor Zaten, hafta olarak risk yok Allahıma emanet🙏🏻🙏🏻
ZhrHkn Benim normal Doğum olursa haziran 10 da alırım dedi sezeryan olursa Mayıs’ın son haftası alırız dedi oda hesaplarımıza göre 38 haftalık olmuş oluyorum sezeryanla olacağım için daha bebeğim çok küçük kilosu da az hep son ay alır dediler ama hala tedirginim 🙄