Minikmucizem3 Medikentte doğum yapan arkadaşlar varmı aramızda nasıl ilgi alaka hemşire vs doğumda ek birşey istiyorlarmi ?
ilyn Minikmucizem3 Temmuz ayında bi arkadaşım Ahmet Bey de sezeryan olmuştu.Ameliyathane ekibinden ve Ahmet Beyden çok memnun olduğunu belirtmisti.Benim de 25 eylüle bugün sezeryan günüm belirlendi 🙈Ahmet Beye gidiyorum ben de. Heyecan ve merakla bekliyorum 😍
Minikmucizem3 Kubrayt Llmrcn92 Ay buldum giden birilerini kızlar memnunmusunuz ben memnunumda doğum yaptinizmi hemşireler nasıl doğumda ilgi alaka vs 😌
Kubrayt Llmrcn92 2 defa gittim sadece Ahmet beye . şuan için sıkıntım yok herşeyi gayet açıklayıcı şekilde anlatıyor .ama biraz soğuk gibi sanki o yüzden bende merak ettim herkese karşı mı öyle
Kubrayt Minikmucizem3 Minikmucizem3 Henüz 10 haftalık hamileyim henüz bu konuları hiç sormadım siz kaç haftalık 😂😂
Llmrcn92 Minikmucizem3 cnm keşke yardımcı olabilseydim ama bende daha cok yeniyim. Sezeryan olmak kendi kararınız mi peki ?
Minikmucizem3 Kubrayt 37 canm salı günü doğuma giricem hayırlısı ile 🤲 bende bi sorayım dedim memnun kalan vs varmıdır diye ama doktor harika diyebilirim :)
Kubrayt Minikmucizem3 yaaa sağlıcakla kucağına al inşallah 🙏🙏 artık sen bebiş olunca bizimle tecrübelerini paylaşırsın bende merak etmiyor değilim ameliyathane hemşireler falan 😂😂
mrvtrkc Bende sevgin beye gidiyorum şimdilik memnunum doğum nasıl olur bilemiyorum 38 haftamdayım bekliyoruz
Minikmucizem3 mrvtrkc Sevgin beyide çok mest ediyorlar merak etmiyor değilim nasıl bir doktor ve dogumunuz normalmi ücret ne kadar 🤔