Nilaykirikbas5516 canım merhaba öncelikle ☺️ 38+2 yim yaklaşık 5 gündür ishalim hastaneye gittim ve ishal olduğum için iç hastalıklara yönlendirildim ilaç vermedi 🤦🏼♀️ Üşüttüm diye düşünüyorum ama etrafımda ki herkes doğum belirtisi olabilir dedi ve ishalle birlikte yalancı sancılarım arttı 💆🏼♀️ Uyku da haram biliyorsun ki resmen yatağı tuvaletin yanına kurucam 😂😂