Mucizelerim2020 Geceleri yatamiyorum adet sancim oluyor. Ve yuruyemiyorum bile cocuklar baskı yapiyor ikisinide vajinamda taşıyorum sanki ilcedeyim suan pzartesi kontrolum var. Normal mi sizce yasayan var mi ?
Aysegulum27_ Mucizelerim2020 ciğer geliştirici vurdunmu ? Ben 28 haftalığım ikiz hamileyim erken doğum riskim var inşallah bende 34 leri görürüm şükret
Durudora Mucizelerim2020 bende 32+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim aynı durum bende de var bende korkuyorum baskı adet ağrısı gibi ağrılar falan
Mucizelerim2020 Aysegulum27_ benim erken dogum riskim yoktu canim 37 de aliriz dedi doktor vurulmadim oyuzden ama bu hafta ben mahfoldum agridan
Durudora Mucizelerim2020 bende sormadım ama 2 haftadır böyleyim yaklaşık ama doğum belirtisi vs başka bişey olmadığı için çok endişelenmemekye çalıştım açıkçası Çarşamba benim de randevum onu bekliyorum
Durudora Mucizelerim2020 bende hareketlerini çok aşağıda hissediyorum ama sancılar olsa bile uzun süre olmuyor birkaç saat oluyor kendimi sıcak tutuyorum geçiyor açıkçası ben adetken de sıcak tutunca kendimi geçerdi sancılarım