Bu ağustos 18 inde regl olmam laızmdı. Lakin bugun ayın 28i. Hala regl olmadım. 10 gün içinde 2 kez gebelik testi yaptım sonuç negatif çıktı. Üstüne kan testi yaptım o da HCG 2 çıktı ve negatif dediler. Ben de tarlusal kullandım. Ve soğan kürü içtim. Ne yapmalıyım? Hamile miyim değil miyim hiç bilmiyorum… Yardımcı olur musunuz 😔😔