Kizlar 18 haftalık hamileyim sancım ve kasilmalarim var doktor a gittim Progestan fitil ve magrnorm verdi doğarsa yasatamayiz dedi bebeğin kafası doğum kanalına doğru olmaması gereken şekil de yerleşmiş bu yüzden sancı lar oluyor sabahları kıvranıyorum benim gibi böyle sorunla karşılaşan var mı 🙏