Hsbtlc Kızlar 24+4 haftalık hamileyim dünden beri bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum gibi bişey korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı
Emineavar Hsbtlc bazen biz hissedemiyoruz iyidir inşallah bebiş. Bende de oldu hissedemeyince korktum acile gittim kalbinin attığını duyunca rahatladım .
Emineavar Hsbtlc çikolata yiyin meyve suyu için sol tarafa yatin duş alın deneyin bakalım bunları belki hissedersiniz
Elfynsmr Hsbtlc bende 24. Haftadayım bazen çok hissediyorum bazen az hissediyorum normal canım genelde 27den sonra çok hissediliyor dediler
EsraTurna Kuzum endişelenme bende 22 haftalık hamileyim bazen çok hareketli bazense hiç oynamıyor ve uyku moduna geçiyor ve kasları daha çok zayıf ondandır içini ferah tutu ama istersen yine git doktora
EsraTurna Minegkhn92 çok normal kuzum tabikide 25 haftadan sonra daha çok hissedersin gücü ne ki yavrunun daha inşallah sağlıkla alırsın ❤️