E bebekten asla tulum zıbın vs almayın!!! Ben hepsini e bebekten aldım ve sonuç hüsran. Makina da 30 derecede bebek programında yıkadım. Hatta hepsini bebek çamaşır keselerine koydum yelekleri yırtıldı tulumları dağıldı !! Daha bebeğime giydiremeden soldu yazık gerçekten!