Bayanlar merhaba benim bogazlarim agriyo ve bende öksürük başladığı zaman çok şiddetli oluyor geçmek bilmiyor icim sökülüyor gibi oluyor 1 2 senedir elma kabugundan çay yapiyorum o cok iyi geliyor bana birsürü hap kullandim neler yaptik neler denedik bi tek elma çayı iyi geldi acaba hamilelikte bi zarari olur mu 29 haftalik hamileyim