Melmus ben de 37+4 oldum. 35. Haftadan beri sık sık kasılmalarım oluyordu doktorum biraz dikkat et fazla yürüme demişti. 37. Haftayla birlikte özgürlüğüme kavuştum ama biraz yürüsem canım çok acımaya başlıyor 4 gün önce bebeğim 3,5kg idi. Başı çok aşağıda ama henüz kanala girmemiş dedi doktor. Ev işi ister istemez yapıyor insan eğilmek beni mahvediyor sanırım bebeği de aşağı itiyor, Dün akşamdan beri çatı kemiklerim çok sızlıyor belim de ağrıyor. Doğum yakın mı acaba diye merak ediyorum ben de 🧐 allah sağlıklı acısız doğumlar nasip etsin hepimize 🙏