Kızlar merhaba eşimin çalıştığı iş yerinden birisi karantinaya alınmış eşinin çalıştığı yerde virüs çıktı diye daha pozitif olup olmadıkları belli değilmiş ama eşim de o adamla aynı yerde bulunmuş. Eşimde çıkarsa belirtileri neler oluyor nasıl atlatılıyor lütfen geçirip atlatanlar yazabilirmi? Bende çok korkuyroum eşimde olursa bendede çıkar diye :(