B3n daha 35+3 üm o dediğiniz sancıların hrpsini yaşıyorum 🥺 3 gecedir sğlatır boyutta. Makattan ön tarafa doğru yırtıkır derecede ağrı, bel ağrısı adet sancısı gibi karın ağrısı kasıklara baskı. Dün gece korkumdan panik atak geçirdim. Diyorum bin defa olsa yine çekerim bebeğim için ama henüz çok erken 🥺 erkek bebekleri günün doldurur derler erken doğuran var mı aranızda