Ben ilk doğumumda spinal sezaryen oldum sonrasinda bir hafta aşırı baş ve boyun ağrım oldu dikiş agrimi bile ikinci planda bıraktı, şimdi ikinciye hamileyim tekrar spinal olsam yine baş ağrım olur mu acaba diye korkuyorum çünkü kızım da 27 aylık olacak bu sefer bir hafta yatamam. Acaba bir defa ağrı olunca hep olur mu spinalde ağrı ikincide olmayan var mı ona göre genel mi olsam diye düşünüyorum