CerenNisaSecilmis Atakent Acıbadem de doğum yapanlar var mı süreç nasıldı? İlgi alaka nasıldı? Sancı esnasında odaya kaç kişi olabiliyor?
Minikbirkalp CerenNisaSecilmis hım yakın oturuyorum evden bakınca hastane görünüyor bi bilgim yok merakımdan sordum sadece 😊
Minikbirkalp CerenNisaSecilmis doğum ücreti ne kadar orda bilgin varmı cnm doğurdum ben gerçi ama herkes pahalıdır diyor diye soruyorum
CerenNisaSecilmis Minikbirkalp 7.500 tl benim erken doğum riskim olduğu için yeni doğan yoğun akım ünitesi bizim için çok önemli o yüzden orayı tercih ettik
Mavimucize CerenNisaSecilmis atakent acibadem mi 7500 tl. Emin misiniz ben fiyatları 10 ila 12 olduğunu biliyordum.sizin bir sigorta vs. Falan mı var. Hastane evimden görünüyor ama gereksiz pahalı duye gitmedim
Minikbirkalp CerenNisaSecilmis owww baya pahalıymış rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
CerenNisaSecilmis Aylnyzc mesut kayman a gidiyorum . Ben orda serklaj oldum 13. Haftamda ama şu pandemi döneminde doğum odasında kaç kişiye izin veriyorlar doğuma biri girebiliyormu knu merak ediyorum
limonluchescake CerenNisaSecilmis cok iyiymis canım. Ben de o bölgede oturuyorum ama emin olamamistim ücretlerden. Doğumu 7500 biraz pahalı geldi sadece o kadar. Ben de o doktora gideyim sen memnunsan
CerenNisaSecilmis limonluchescake çok memnunum ağlıyarak girdiğim kontrollerimden hep gülerek çıktım benimle birlikte sevinen brnimle birlikte endişelenen bir doktor iş kötüye gittiği zamanlarda bile hem gülerek iletişime geöti benimle içimi rahatlattı 🥰