Minikannesi00 Sevofero evet normal doğum istyosan olmalısın canım ,normal doğuma uygunmusun diye bakılır . Utanacak bişeyde yoktu aslnda ben olmuştum ama sezeryan doğum yaptım . Alt tarafın örtülğ oluyo zaten doktor bakmıyo sadece eliyle kontrol ediyor
Csnsu Sevofero ben dün oldum düşünki elini derin kestin ince bi sızı okadar anlık dahası yok ki benim 8 aydır ilişkide yasaktı muakkak bi darlma olmştr irkilmedim bile doktorum aferin cansu normal doğuma uygunsun dedi cok mutlu oldm 😂
Birhemsire_anne Sevofero Ben daha dün oldum sıfır acı yalan yok 😟 hiç canım yanmadı resmen ilişkiye girerken hafif bi irkilme hissedersin ya o şekil
Minnak20 Sevofero normal istiyorsan yaptırman lazım doktordan doktora değişiyor acı hissi benim 2 doktorum var ikiside yaptı birinde hiç bir acı hissetmedim aöa diğeri canımı öyle yaktı ki 2 gün kalça ağrısı çektim
bttlll- Normal doğum istiyorsanız mecbur olacaksınız ama sezaryen ise olmasanız da olur diye biliyorum
Ebruaybars Csnsu kız benim çok acıdı ya iki defa yapıldı ikisindede açıdan kötü oldum kısa sürüyor ama acı çok fazla doktor uygunsun normal doğum için dedi ama bu acı korkuttu nasıl doguracam bakayim
Csnsu Ebruaybars saniyelik bi acı oluyo normal bide bebek cıktığını düşün yanma falan mutlaka olucak kolay olmıcak yani 😂 zor olcak ama anneler güçlüdür herseyi başarabilir diye gazlıyorum kendimi ilk doğumum olck
Sevofero Ebruaybars Sevendays korku değil smir testi de yaptırmıştım biliyorum. Sadece çok utanıyorum 🤭
Sblbkc80 Normal doğum da hee saat başı o çatı muayenesini oluyorsun zaten ben 4 cm deb sonra ebeyi görünce gel gel anam diye bekliyordum.Kendini kasma bence akışına bırak smear testi yaptiriyormus gibi dusun
Selma_brn Ebruaybars Herkes kendimizi kasmassak rahat olacağını söylüyor tabi kişiden kişiye değişir bende çok araştırdım çatı muayenesini kimisine el ile bakılıyormuş elini sokup bakıyormuş doktor 🙄
Sevendays Sevofero cati muayesi korkusunu kadinlarimiz keske asabilse neden bu kadar korkuluyor kendinizi kasmayin saniyelik is he evet doktordan doktora degisiyo durum ama normal koşulda söylenildiği gibi birşey degil
Sevendays Sevofero ayni smear testi kdr suruyo cnm bende yaptirdim inan cok kisa suruyo 10 saniye bile degil o kadarinada katlaniyo insan
Sevofero Sevendays şükür bugün yaptırdım. Ama kemik çok dar normal olmaz çocuk kalır burada çıkamaz sezeryan dedi. Bakalım yarın gün vericek.hayırlısı olsun. Sağlıkla gelsinde inşallah 🙏😊