Kızlar merhaba
Sağ gözümde yaklaşık 2 Aydır çift görme, bulanık görme ya da saniyelik kayıplarla görme kaybı yaşamaktayım. Gebelik zehirlenmesi mi acaba dedik ve sorun çıkmadı şükür🙏 Göz doktoruna gittik bir problem yok dedi şükür 🙏 Tansiyon gebelik şekeri de yok şükür 🙏 Ama neden böyle oluyor anlayamıyorum 🤦♀️ Gebelikte bu durumları yaşayanınız ya da önerisi olanınız var mı 🙏