Arkadaşlar bir haftadır bacaklarımın kesiştiği yer bacak arası ( baldırların üst iç kısmı ) çok ağrıyor böyle sanki spor yapmışta hamlamışım gibi bir ağrı var bir haftadır geçmedi. 21 haftalık hamileyim daha şimdiden oturduğum yerde sağa sola dönmek bile zor geliyor. Yerde çimlere oturdum bugün bacaklarıma kramp girdi kasıldı kalkarken zorla kalkıyorum. Günlük akşamları 40 dk yürüyorum aslında ama faydası mı yok anlamadım ki 😔