Svly1212 Kızlar 30+5 haftalık olduk doktor muayenesinde bebek baş aşağı dönmüş dinlenmen gerek cok iş yapma düzelir dedi başına böyle bisey gelip bebeği düzelen var mı
Duygukocc Svly1212 neden düzelir dediki gayet normal birşey bu benim oğlumda 28 de baş aşşağı döndü zaten baş aşşağı dönmesi lazım ki normal doğum pozisyonunu alsın
Babyveannesi Svly1212 canım bebeğin baş aşağı dönmesi normal bi durum düzelir demek ne demek saçma laf etmiş doktorun
Csnsu Svly1212 38 olduk benimde sağımda kafası aşa inmemiş normal doğum bekliyoruz aşa inmesini napsam diyorum 😂
Svly1212 Duygukocc bilmiyorum ki canım daha dönmesi için erken olduğundan dedi heralde çok iş yapmissin yapma bu aralar dedi ben de acaba dönmesi için erken mi diye düşündüğüm için yazdım buraya
Gamze7667 Benimde 28de döndü ve doktorum gayet normal dedi sizin doktorunuz neden öyle dedi anlamadım😂 Zaten olmaıs gereken o