Ben sakaryadayım ankarada dogum yapıcam ve özel düşünmüyorum tamamen para tuzagı oldugunu düşünüyorum şehir hastanesi temiz iş 🤣 ben orda yapmayı planlıyorum burda mecburi özel dr a basladımama hastane degıl muaynehane okadar oda 150 lira 12. Haftadan beri gidiyorum ayda 1 kez 5 aydır gıdıyorum doguma 4000 dedi ama gerek yok cocugumun oda takımını alırım