Aryaliya Çok hafif hissediyorum derinden her saat değil 20+3 bu arada doktorum normal olacağını söyledi ama içimde kala bi korku var
Snszasla Aryaliya ben doktoruma özellikle sordum bu konuyu aşı sonrası hareketlerde azalma oluyormus korkmalımıyım diye o da öyle birsey yok o bebeğin yatış pozisyonu ile alakalı demişti bende birazdan gideceğim aşı ya
Aryaliya Snszasla doktordan doktora fark var demekki her doktorun bildiği kendine has bende çoğu yerde internette çok araştırdım aşının bebek hareketlerinde azalma yaptığını ve arayıp sordum o da aynısını söyledi🤔
Snszasla Aryaliya olabilir canım düşünceleri Farklı olabiliyor insan endişeleniyor tabi sırf bu yüzden aşı bile vurdurmak istemiyor insan ama mecbur yaptırıyoruz 😒
Aryaliya Snszasla İnan ki elimde olsa hiç vurdurmam ama mecbur dediğin gibi öyle tür de yazıları görünce hepten şüpheye düşüyo insan ah bu kaybetme korkusu 😔
Snszasla Aryaliya valla haklısın canım vurdurdum geldim bende şimdi sağlık ocağında kalp atışları da güzeldi inşallah birsey olmaz
Aryaliya Snszasla sağlık ocağında bakıyorlar mı kalp atışı falan başka bi post da görmüştüm ama benim sağlık ocağı mu çok ilgisiz anlamıyorum
Snszasla Aryaliya bakıyor canım önce tansiyona kiloma baktı sonra da kalp atışını dinletti normal de 20.haftada kilolu olanlarda pek duyulmuyormuş ben zayıfım diye hemen duyduk çok şükür benimde içim rahat etti
Snszasla Aryaliya birdahaki gttiginde yine yapmazsa kalp atışını da dinlemek istiyorum ben siye hemen söyle 😀😀