Şuan 5+3 hamileyim. Daha öncesinde bir düşük geçirdiğim için dr bugün bana herşey normal ama her ihtimale karşı progestan Ve corasprin kullanalım dedi. Bende endişelendim sonuçta corasprin kan sulandırıcı. Kanamam vs yok çok şükür ama arttırmaz mı olursa?