Aselhifa Merhaba ikinci defa sezeryan olucam inşallah doktorum 38+6ya gün verdi geç mi olur korkuyorum ya normal doğum belirtisi gösterirsem diye mesela açilmam olsa falan normal doğum mu olur öyle nişan gelse su gelse diye içim içimi yiyor
tugbaayaz Aselhifa benim ilk gebeliğimdi 38+5 de sezeryan oldum sabah hastaneye gideceğim gün nişanım gelmişti çok heycanlanmıştım hatta zaten ogün sezeryan günümdü çok geç değil canım aslında eğer öyle bişey olursa suyun falan gelirse geldiği gün sezeryana alır doktorun o günü beklemez olacak tek şey o olur yani
Aselhifa Minikannesi00 ikinci gebeliğim fakat ilkinde normal olacakken sezeryan a döndü ondada normal doğum belirtisi yaşamadığım icin bilmiyorum ve tedirginim
Aselhifa tugbaayaz en çok korktuğum açılma olması zaten anlamıyoruz ya açılma olup olmadığını onun için merak ediyorum
Minikannesi00 Aselhifa canm ilk sezaryen olmuşsun ,bu normal olmaz zaten korkmana gerek yok açılma vs olsa da sezaryen yaparlar
tugbaayaz Aselhifa yok canım korkma illaki bi belirti olur yani doğum başladığında şuan kaç haftalıksın tam olarak
tugbaayaz Aselhifa 6 günün kalmış korkma kendini hiç kasma canım sağlıcakla kucağına al inşallah bebeğini
tuanagokce Doktor yapacağı işi bilir böyle bir bilgi verdiyse vardır bildiği. Siz içinizi rahat tutun. Sabırla yavrunuzu bekleyin 🥰