Zeynep_cagdas benimde vardı hiç bir belirti yoktu, bebeğim hareket etmiyo diye acile gittiğimde öğrendim 27 haftamdi progestan birde jel verdi onları kullandım kısalığım yükselmişti herşey çok güzel ilerliyodu ama birden 35+1 de suyum geldi sancım başladı hemen acile gittim bana doğum başlamış deyip doğuma aldilar. Dün bir ay oldu doğum yapalı kızım 12 gün kuvezde kaldı