melekanesi Kızlar merhabalar. Adetimin gecikmesinin 10. günü yani 26 Ağustos 329.9 28 Ağustos 552.8 çıktı. İyi mi kötü mü?
Neslihan1903 melekanesi gayet iyi benimde böyleydi %60 artması bile yeterli olduğunu söylemişti doktorum bundan sonraki testim çok önemli son testin sayının ikiye katlanması gerekir veya dediğim gibi %60 yeterliymiş
Seher112 Neslihan1903 bende ağustosun 20 sinde :30 çıktı 23 .de 170 çıktı 26. Da 517 çıktı Sizce iyi mi de gitmeden 1 kan daha vereceğim hala yükselir mi
Neslihan1903 melekanesi benimde öyleydi hiç korkma ilk testim 89 ikinci 124 burda çok korkmuştum doktor korkma dedi üçüncü testim 270 çıktı doktor süper dedi 590 çöktü doktor tamamdır bu iş dedi o yüzden hiç korkma %60 artması yeterli
melekanesi Neslihan1903 teşekkür ederim canım. Daha önce kaybım olduğu için. Aynı durumu yaşamaktan korkuyorum. O yüzden telaşım
Huri54 Neslihan1903 ilk test ne zaman yapmıştın canım benim de 59 çıktı adetime 3 gün kala 28 günlükken son adet tarihime göre
Neslihan1903 melekanesi rabbim korusun inşallah hiç sorun olmayacak inşallah bizede haber ver doktordan haber alınca 🤗
Elnuva92 Bence 10 gün gecikmesine değer düşük gibi geldi. Benim 3 gün geçtiğinde 4710 çıkmıştı iki gün sonrada 8000lerde bisey
Poyraz_basak Elnuva92 beta herkeste aynı olmuyor canım 50 ile öğrenen sağlıkla doğum yapanda var önemli olan düzenli artması
melekanesi Poyraz_basak Elnuva92 Bu konuda bende böyle düşünüyorum. Arkadaşımın adet gecikmesinden 1 hafta sonra değeri 14 çıktı. Sağlıklı bir şekilde de kızını kucağına aldı. Çok şükür.
Poyraz_basak melekanesi aynen cnm mesela.ben bundan önceki gebeligimde 640 la öğrendim 2.gun gitmiştim ama beta arttı sonra dususe geçti kese göründü bebek görünmedi düşük yaptım önemli olan sağlıkla ilerlemek
Neslihan1903 Seher112 şu an gayet iyi canım son kan testin 517 yi ikiye katlarsa tamamdır. zaten gayet güzel ilerlemiş.
Seher112 Neslihan1903 İnşaAllah çok sağolun Rabbim hepimize sağ salim doğurup kucağımıza almayı nasip etsin
Neslihan1903 Huri54 valla canım benim ki tüp bebek olduğu için tam haftayı söylemem gerekirse 3+4 dü sanırım benim ki baya erkendi adetime 6 gün vardı