Mom092 canım benim de ilk gün hiçbir şeyim yoktu 1. Dozda, ertesi sabah uyanınca kolum yok gibiydi kaldıramıyordum. 1 hafta eşim duş aldırdı üstümü giydirdi inan abartmıyorum🙄 İnşallah senin öyle olmaz bide herkeste aynı etkiyi göstermez bence. Ben bugün 2. Dozu oldum herkes 2. Doz hiç ağrı yapmıyor diyordu şimdi de yapar yapmaz ağrımaya başladı 🤣 aşı deyince saçlarım diken diken oluyor artık ya. Dediğim gibi inşallah senin hiiiç acımaz🌸