Umutduru Hanimlar merhaba. ovulasyon testi kullanmaya başladim bu ay.Çarşamba günü de yumurtlamayı gördüm.Dün yine yaptim testi yine ayni şekilde çift çizgi var.çatlama olmamış mı nasıl oluyor kullananlar yazabilir mi ??
MYstryy Umutduru catlama olmamis olabilir benimde yumurtlamam 2 gun surmustu. 3 gun sürende olabiliyormuş