Eker19 Bugün nts de sancım 5dk da bir çıktı. Ama açılma yokmuş. Yatış verip sancıyı durduracaklarmış. Bu arada 34+3 üm. Sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi ?
Sinemcetin20 Eker19 yalancı sancimi yani bende 35+3te doğum yapmistm 1buck saat nst kaldım dogum sancısı dediler
Sinemcetin20 Eker19 2ci sezeryanimi olmuştum ben 34 basladi sancim benm evde 1hafta sancı cektm 35te gittm dogum sancısı cıktı bide benm iç dikislerm incelmiş onuda sezeryanda görmüş doktr benm herseyim mucize gbi bişey oldu anlicagn
Sinemcetin20 Eker19 sagolun insallh sizde bebisnzi sağ salim kucagnza alın bende 35si bekliyorum baklim bu 3cu hangi haftada gelicek