sympapatya Burcu3506 bende Alev hanıma gidiyorum son ayımdayım ve çok memnunum doğumunda onunla olcak nasipse 🤗
aslmlkkrr-12 Evet canm ilk 9 haftalığıma kadar ona gidiyordum , İyi bir doktor ama, biraz ilgisiz gelmişti bana . Devam edip memnun olan arkadaşlarım da var ama ☺️
Melodikak aslmlkkrr-12 Bende ona gidiyorum 3 aydir ilgisz ve cok soguk baska hangi doktoru tavsiye edersiniz
aslmlkkrr-12 Melodikak gözde hastanesinde Hakan bey vardı bir defa gitme Fırsatım oldu ona , gayet konuşkan ve iligili biriydi . Emniyetle anlaşmalı bir kurum olup muayene ücreti 15 TL idi .