Benim sacımı kuzenim boyadı hemen akti birde tam boyyamamiş bi tarafi kahve bi tarafi siyah olmasinmi 🤦♀️doğumuma az kaldi diyorum cocuk tan sonra boyarım bu sefer daha tehlikeli diyolar emzireceksin felan sacımda beyaz olmasa hiç takılı kalmazdım bu duruma🙄eğer saçınızda beyaZlama yoksa bekleyin kızlar biraz yada 4 cü aydan sonra boyatın.