Mybabyizmir Kizlar selam 🙋 benim gibi karın ağrısı yaşayan var mı ? Göbek deliğimin sağ tarafları aciyo iç kısımlardan sizde de oluyor mu ? Sebebi ne olabilir sizce 🤔🤔
Ayseeemustafa Mybabyizmir yaa bende de oldu dün doktoruma mesaj attım devam ederse gel bakalım dedi ama etmiyo gibi o yüzden gitmedim. Ama pazartesi kontrole gidicem zaten bence sende bi sor doktoruna çünkü iyi değil diyenler var canım
MYstryy Mybabyizmir 14 haft 4 gnlugum benimde boyle karnim agrimiyo ama icten aciyo sanki bazen arada batmalar oluyor iki taraflı garip gidince sorcm. Birde bazen karnimn icinde skıyolar sanki icten garip bir his.
threestar Mybabyizmir mide ve bağırsak gazı olabilir mi ben oldum olası hep gaz sancım olur karın ağrısı gibi ama çıkınca rahatlama oluyor, sizinki böyle değilse bilemedim genelde o tarz sancıları gaza bağlıyorlar 😶
Mybabyizmir Ayseeemustafa benim sabahları ağrıyor sadece canım. Büyüdüğünü dusundugum için çok fazla kafa yormadim ama bi muayeneye gidicem olmadı pazartesi artık
Drydrya Yaa canım bu postu görmeden post açtım benfe bu konuyla ilgili haftamız aynı bende bugün acı sızı hissediyorum hafif ama
Mybabyizmir Drydrya bende de var aynısı işte canım. Nedenini inan bilmiyorum sadece sabah oluyo. Dönerken falan anı sancı oluyo. Göbek etrafında oluyo aceba kordondan mi kaynakli diye düşünüyorum. Bebek hareket ediyor da kordon mu acitiyo ki 🤔
Drydrya Mybabyizmir aa evet sürekli dönüyorum ve acıyo bugün doktora gidicem 4 de canım cinsiyet netleştirmek için bunuda sorar bu posta yazarım doktorun dediğini🌸