Şuanda hastanedeyim kontrole geldim peronatoloji bölümüne bı sürü biseyler dediler anlamadım da birde profesör doktorun görmesi gerekiyormuş bebekleri bebeklerinizin kiloları gramlari 19.haftada kaçtı acaba arada baya fark oluyomu bayan doktor belkide bir haftaya bı gelecen dedi iyice korkmaya başladım bebeğin birinin biseyini göremedim dedi knustuklarindan da bsey anlamadım direk moralim bozuldu 😞