Arkadaşlar 7 buçuk ay önce oğlumu dünyaya getirdim normal doğumla ama kaza sonucu iki ay sonrası hamile kaldım şuan 5 aylık hamileyim ilk üzülüyordum da şimdi çok çok heyecanlıyım ama çok korkuyorum ikinci doğumumda kısmetse normal doğum olacak bir mani çıkmazsa ama canım daha çok acır mı ilki kadar zor mu ikinci kez normal doğum yapan anneler tecrübelerinizi yazarsanız çokk sevinirim çünkü acaip heyecanlıyım ve korkudan bazen ağlıyacak gibi oluyorum daha çok canım yanar mı diye