Mervenur_kcbs Byzalya ben o haftada görmemiştim 5+4 te görmüştüm inşallah en kısa zamanda görürsün cankö
tugbrkn Byzalya ben de bugün 4+4 ün perşembeye aldım. Görünür mü pazartesi bilmiyorum kan değerleriniz kaç
slnklkpt Byzalya ben de 4+4 üm kan değerime baktıramadım yurtdışındayım bence görünür sizin yüksekmiş